Heya.................I noe lama dah nda update the blog...seriously ill..n then bz with family function..
Let me share wif you all my activities from Thursday untill Sunday activities...
Thursday :
8:00am - 12:00pm : Working even my voice nda kuar, kata my cuz I* my voice mcm itik tepirik..
1.00pm - 3.30pm : Drive laju2 sal I have a dentist appointment..(Doctor nya hensem).. on time plang.....
Then tarus jumpa Dr. Gila atu..dat Doctor shud attend to patient nya dulu kan... kira top
priority jua tu tani..but instead he attend nurse nya yang lawa atu plang!!!!!!!!!!!!! Blabbering about sumthing not concerning me...Sewel banar............then wen back to kb...jumpa my parents & the siblings....WINDU SANGAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....................
mlm tyme : Since suara mcm itik tepirik...so biasa lah kana ketawa kan...nda apa...my aunt Hjh Bibi urut kan....wah lagi sakit gila....but ok lah..anything to get rid of the demam.... my chipsmore msg late at nite..ia transit sumwhere..but i was totally out so i didn't read the msg bnr2...so sorry hun....
Friday :
Early in the morning sudah ke rumah my ma'uda...siok lah..hang out wif all my cuzin...waawaahh....I'm abit ok lah...cikit saja tau...masih demam..bawa2 rasa lah...But the good thing wif our family (mum's side) when ever ada function..we gotong royong...my grand ma jadi principle of course..since ia head chef...mummy jadi assistant chef...yang lain mcm kami ani iz juz kuli kang saja lah...hehehehhe.......but syok sal ada saja yang cali nya..pi mlm scape...hehehehhe....bahapa???? :) hahahha....nda bleh share ah.........
Saturday:
Emmm...bad news...can't breath...so masuk hospital injek jubur...huahuaaa...caya kah??? nda lah...asthma.. pi lapas atu charging..mengopi sama mumy di seria arah CA Muhammad...marah my sis...so today kami sambung keraja since smlm dah scape..takut kena marah..so ambil point kerja rajin2...
Mlm function starts after Isya prayer..I was already drowsy...jadi penyambut kejap then...terus naik ke bilik my cousin n tidur...sampai semua org cari....it's not getting any better...hemmm....susah juga ya...
Sunday:
Woke up early plang....sal semangat kan bali kasut untuk futsal...hehehhe....rasa jua tu...so I wen wif durang my best buddy A* & E*...drg lah yang pilih kan...I bought the latest nike Snickers...warna merah......Thanx Hun...sumhow I juz realise I miss him so muchy today.....dunno why??
So we played futsal di indoor car park ya...I was injured..bola kana mata....so I nangis sal sakit...pi boleh continue main lagi...hehhehehe...team kami menang lagi hehehehhe..1 - 0 ...balek rumah pengsan...sal ngalih gila.........hahha..
Sekian atu saja...laporan dari Thursday till Sunday saya...
Thoughts of the day...
Today, you'll leave the man you thought you don't love; tomorrow, you'll find out you really love him. Ten years from now, you'll be in the park watching him play with his daughter, you'll ask him her name and he'll say, "same as yours..."
Monday, November 27, 2006
Blessed are those that can give without remembering and take without forgetting
Posted by Bambini caldi at 11/27/2006 11:50:00 AM
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment